۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

دادگاه رییس روابط عمومی دیکتاتوربه تعویق افتاد


دادگاه روزنامه کیهان طبق معمول به تعویق افتاد
جلسه‌ رسيدگي به اتهام حسين شريعتمداري مدير مسوول روزنامه‌ كيهان تجديد و به وقت ديگري موكول شد.

به گزارش ايسنا، صبح امروز قرار بود پرونده روزنامه‌ كيهان به مديرمسوولي حسين شريعتمداري در شعبه‌ 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مديرخراساني و با حضور اعضاي هيات منصفه‌ مطبوعات برگزار شود.

قاضي مديرخراساني با اشاره به انجام مراسم تحليف اعضاي جديد هيات منصفه‌ مطبوعات، يادآور شد: هيات منصفه‌ مطبوعات اعلام كرد كه چون اعضاي جديد هيات منصفه در جريان پرونده‌ روزنامه‌ كيهان نيستند جلسه‌ رسيدگي تجديد و به وقت ديگري موكول شود و چون اعضا در جريان اتهامات نيستند جلسه تجديد مي‌شود.

در اين هنگام نسرين ستوده وكيل مدافع يكي از شاكيان پرونده‌ روزنامه‌ كيهان به طرح ايرادي پرداخت و با بيان اين‌كه دومين بار است كه جلسه‌ رسيدگي به پرونده‌ كيهان تجديد مي‌شود، خاطرنشان كرد: چرا اعضاي هيات منصفه‌ مطبوعات در جريان پرونده‌ نشريه‌ علم و نيرو بوده و دادگاه اين نشريه برگزار شد اما در جريان پرونده‌ روزنامه‌ كيهان نيستند؟

رييس شعبه‌ي 76 دادگاه كيفري استان تهران در پاسخ، گفت: عمر هيات منصفه‌ي مطبوعات به اتمام رسيده و امروز مراسم تحليف اعضاي جديد بوده است و تعيين وقت براي رسيدگي به پرونده‌ي علم و نيرو پيشتر صورت گرفته است.

خليلي، وكيل مدافع عمادالدين باقي نيز با اشاره به اظهارات نسرين ستوده با طرح اين سوال كه چرا پيك نشريه‌ي علم و نيرو به اعضاي هيات منصفه ابلاغ شده ولي براي روزنامه‌ي كيهان چنين نشده است؟ اعتراض خود را از تجديد جلسه اعلام كرد.

وي شفاها اعلام كرد كه به دليل نحوه رسيدگي به پرونده شكايت خود را مسترد مي‌كند.

قاضي مديرخراساني تاكيد كرد: دادگاه آمادگي رسيدگي به پرونده را دارد ولي هيات منصفه بيان مي‌كند كه آمادگي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر