۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

برای بدنه جریان سرکوب


حسن خیری
"شمایی که مدام خون شهدای عزیز را چماق می‏کنید و برسر مخالفانتان می‏زنید، جواب خون پدر شهید سعیده را چگونه خواهیدداد؟ جواب دل سوخته پدرمحسن روح الامینی را چه می‏دهید؟ آیا شما ادعا می‏کنید از او نسبت به نظام دلسوزترید؟ اگر پدر نیستید به این سوال فکر نکنید.

درمیان شهدای جنبش سبز، که گه‏گاه چون لاله ازخاک بهشت زهرا می‏رویند و کودتاچیان و تکذیب‏کنندگان این فجایع را رسوا می‏کنند، نام‏ها و چهره‏هایی دیده می‏شوند که شاید تلنگری باشند، برای پیاده نظامی که متعصبانه، درخدمت اهداف ضددینی و دنیاطلبانه اربابان تمامیت‏خواهی هستند که غرق در توهم پیروزی، هرجنایتی را علیه مردم مجاز می‏دانند.

رمزگشایی از یکی از گورهای بهشت زهرا که مدفن سعیده پورآقایی، تنها یادگار جانباز شهید، عباس پورآقایی بود، خواب سردمداران کودتا را آشفته وعیش آنان را منقص کرده‏است. سعیده همچون پدرش شهید زنده بود. چرا که پیکرسوخته با اسیدش نیز به جنگ دروغ‏پردازان برخواست، تا در روزهایی که رئیس دولتِ فریب، همه جنایت‏ها اعم از کوی‏دانشگاه، کهریزک و ... را به جریان خودساخته برانداز نسبت می‏دهد، به دنبال تعبیرعوام‏فریبانه دیگری باشد تا چگونه از ننگ این رسوایی جدید فرار کند.

برای آنان‏که به قصد قربت باتوم‏ها را بالا می‏برند، ماشه‏ها را می‏چکانند و تن رنجدیده جوانان این مرز و بوم را بامشت‏ولگد می‏نوازند، آیا وقت آن نرسیده که ازخود بپرسند اینان کیستند؟ آیا این احتمال وجود ندارد که این گل‏های پرپرشده که تنها پرسیدند "رای ما کجاست؟" از شما دین‏دارتر و دلسوزتر به نظام و انقلاب باشند؟

شمایی که مدام خون شهدای عزیز را چماق می‏کنید و برسر مخالفانتان می‏زنید، جواب خون پدر شهید سعیده را چگونه خواهیدداد؟ جواب دل سوخته پدرمحسن روح الامینی را چه می‏دهید؟ آیا شما ادعا می‏کنید از او نسبت به نظام دلسوزترید؟ اگر پدر نیستید به این سوال فکر نکنید.

آنان‏که در پاکستان خود را در میان جمعیت مخالفانشان منفجر می‏کنند تا به فیض بهشت برسند، متعصبین کژاندیشی که خود وهموطنان‏شان را درعراق، به قصد تقویت دین خدا به خاک و خون می‏کشند و کوردلانی که درافغانستان، مرد و زن را با کمربندهای انتحاری خود قطعه‏قطعه می‏کنند، همگی براین عقیده اند که درحال تصفیه جامعه اسلامی، یاجلوگیری از انحراف مکتبشان هستند. به نظر شما درست فکرمی‏کنند؟

اگر اعمالی را که در این مدت به شما نسبت داده‏شده و شواهد زیادی برصحت این ادعا وجود دارد با اعمال فوق مقایسه کنیم، به ما حق بدهید که با همه قربانیانی که درهمه جای دنیا و در تمام دین‏ها و مذاهب به‏خاطر تعصب کورکورانه خونشان ریخته می‏شود ابراز همدردی کرده و تفکر حذف فیزیکی مخالف را محکوم کنیم.

کاش آخرتمان را به دنیای دنیاپرستان نفروشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر