۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

"دولت کودتا هرچه بیشتر سرکوب کند مسیر برایش دشوارتر می‌شود"



بیانیه شماره 2 شعبه اصفهان سازمان ادوار تحکیم:
"دولت کودتا هرچه بیشتر سرکوب کند مسیر برایش دشوارتر می‌شود"
شعبه استان اصفهان سازمان دانش آموختگان ایران، با انتشار دومین بیانیه خود نسبت به موج جدید بازداشت فعالان سیاسی و همچنین تداوم بازداشت دبیرکل و سخنگوی این سازمان اعتراض کرد.
به گزارش ادوارنیوز متن این بیانیه به این شرح است:
چهار ماه از آغاز به كار دولت كودتایی می گذرد ولی همچنان كودتا گران نشان داده اند كه نه تنها تمایلی به پذیرش مسئولی اقدامات غیر قانونی خود ندارند كه اتفاقا در راه سركوب هرچه بیشتر ندای آزادیخواهی ملت ایران عزم خود را هر روز بیشتر از روز قبل جزم كرده وتمام توان خود را برای گسترش غل وزنجیرهای خود و ایجاد فضای رعب و خفقان بكار گرفته اند. تداوم بازداشت فعالان سیاسی و روند بازداشت های جدید اعضای حزب اعتماد ملی و جبهه مشارکت و همچنین فرزندان آنان همچون مهدی شیرزاد گویای این واقعیت است.

اقدامات هر روزه حکومت و دولت منتصب نشان آن است که برای رسیدن به چنین روزی برنامه ها ریخته وتدبیرها اندیشیده اند تا جشن غایت دیكتاتوری خود را به نظاره بنشیند اگرچه دستهایی نیز که به افتخار این پیروزی كف می زنند تا آرنج آغشته به خون باشند. غافل از اینكه خیال خام می پروراند كه اگر فعالین سیاسی وآنها كه در چشم مردم این مرزوبوم عزیز هستند را در زندان بیفكند ویا در خانه شان حصر نماید وچكمه پوشان تهی مغز خود را نیز در شهر ها پخش كند تا هراس مردم را بر انگیزانند، می تواند ندای آزادیخواهی ملتی كه بیش از صدسال از آزادیخواهی اش می گذرد را خفه كند وموجبات به تخت نشستن خود را بدور از دغدغه وهراس فراهم آورد.

جالب تر آنكه از فرط دستپاچگی دست به اقدامات نخ نما شده ای همچون اخذ اعترافات دروغین از كسانی می نماید كه اتهام اصلی آنها تحریك مردم وبرنامه ریزی برای شكل دهی جنبش سبز است اما طنز آلود اینكه جنبش سبز پس از به زندان افتادن آن عزیزان و در مقابل اقدامات سركوبگرانه از زیر خاكستر سالها یاس ونا امیدی ورنجش ملت ایران سربرآورد وبه مدد الهی وعزم ملت ایران می رود به آتشی تبدیل شود كه نه تنها دامان دولت کودتا که تمامی بساط دیکتاتوری را در بر خواهد گرفت.

و اما اكنون پس از چند ماه ، خبر از آزادی تعدادی از زندانیان جرم ناكرده واز جمله عزیزان احمد زید آبادی وعبدالله مومنی و مردانی همچون محمد قوچانی را اعلام می كنند ،خبری كه می رفت داغ وزجر شبانه روزی خانواده ها وفرزندان معصوم آنها را اندكی التیام بخشد، اما متاسفانه به دلایل عجیب وغیر قانونی كه نشان از عدم هماهنگی بین بخش های مختلف حكومت كودتا دارد ،از آزادی آنها ممانعت به عمل می آید و با اینكار خود بارقه امیدی كه در دل كودكان آنها برای دیداری دوباره با پدر پس از چند ماه دوری دمیده بود را به یاس بدل می كنند. اینگونه رفتارها نه تنها سودی برای آنها نخواهد داشت که تخم نفرت را در دل خانواده ها و کودکان آنها بارورتر خواهد کرد و جنبش سبز مردم ایران را هر روز متحدتر و گسترده تر می کند.

كودتا گران بدانند هر چه بیشتر در این جاده ای كه برای رسیدن به سركوب آزادی تدارك دیده اند پیش روند مسیر برایشان سنگلاخی تر ودشوارتر خواهد شد ونهایتا غرق در گندابی خواهند شد كه هرچه بیشتر در آن دست وپا زنند بیشتر در آن فرو خواهند رفت.

سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) شعبه اصفهان ضمن محكوم كردن اقدامات كودتاگران در سركوب جنبش سبز ،ممانعت از آزادی دبیر كل و سخنگوی سازمان خود را اقدامی كاملا غیر قانونی و مخالف موازین حقوق شهروندی می داند و خواهان آزادی بی قید وشرط این دو و همچنین تمامی كسانی است كه پس از 22 خرداد به ناحق در بند گرفتار شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر