۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

حضور تنها پنج کشور در افطاری سفارت ایران در پاریس

حضور تنها پنج کشور در افطاری سفارت ایران در پاریس
عدم استقبال سفارت‌خانه‌های کشورهای اسلامی از مراسم افطاری امسال سفارت ایران در پاریس، موجب توبیخ کارمندان این سفارت از سوی سفیر دولت احمدی‌نژاد در این کشور گردید.

به گزارش بامدادخبر، درحالی‏که سفارت ایران در فرانسه، با فرستادن بسته‌های خرما و شیرینی‌جات ایرانی از چند روز قبل از ارسال دعوتنامه‌ی رسمی به سفارتخانه‌های کشورهای مسلمان، سعی در برگزاری پرشور مراسم افطاری سالانه‌اش داشت، شرکت نمایندگان تنها پنج کشور در این مراسم، عصبانیت سفیر ایران را در پی داشته است.

یک منبع آگاه در این مورد اظهار داشت که در زمان سفارت صادق خرازی، در دولت اصلاحات، نمایندگان شصت‌وپنج کشور اسلامی، در سطح سفیر و کاردار اول در این مراسم شرکت می‌کردند درحالیکه در مراسم امسال از همین پنج کشور نیز تنها سفیر دو کشور، به مراسم آمده بودند و نمایندگان سه کشور دیگر، کارمندان معمولی سفارتخانه‌هایشان بودند.

گفتنی است که پس از این آبروریزی، سفیر دولت احمدی‌نژاد به شدت عصبانی شده و کارمندان سفارت را به این بهانه که چرا دعوتنامه‌ها را به آدرس اشتباه فرستاده‏اند توبیخ کرده است که این اتهام اعتراض کارمندان این سفارتخانه را برانگیخته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر