۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

حضور همسر عبدالله مومنی در دبیرستان محل تدریس وی

حضور همسر عبدالله مومنی در دبیرستان محل تدریس وی
همسر عبدالله مومنی، سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوارتحکیم وحدت) با حضور در دبیرستان محل تدریس عبدالله مومنی با دانش آموزان همسرش دیدار کرد.

به گزارش ادوارنیوز، فاطمه آدینه وند روز اول مهر به مناسبت بازگشایی مدارس و درحالی که عبدالله مومنی همسر معلم اش در این روز در زندان بود با دسته گلی به دبیرستان محل تدریس مومنی رفت تا جای خالی همسرش که برای اولین بار در طول مدت اشتغال به حرفه آموزگاری روز اول مهر را در کنار دانش آموزان نبود، تا حدی جبران کند.

دانش آموزان عبدالله مومنی نیز در این دیدار ضمن استقبال از خانم آدینه وند در حالی که غیبت آموزگار مدرسه شان که اکنون در زندان به سر می برد آنها را متاثر کرده بود به همسر عبدالله مومنی گفتند که گرچه تا پیش از این اطلاع زیادی از فعالیتهای سیاسی اجتماعی معلم شان نداشتند اما پس از وقایع تابستان گذشته همواره وضعیت آقای مومنی را پی گیری کرده و نگران او بوده اند.

در این دیدار یکی از دانش آموزان به همسر آقای مومنی گفت که همه ما می دانیم که معلم ما امروز برای دفاع از حقوق ملت ما این سختی ها را تحمل می کند و دفاع از آزادی انسان ها بزرگترین درسی است که ما از آقای مومنی می آموزیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر